...

Хто такі інфоцигани та що їм потрібно? Як стати інфоциганом

Полезная информация

Інфоцигани — хто це такі, як їх розпізнати, щоб обходити десятою дорогою цих товаришів?

Тема делікатна і для її розбору доведеться використовувати всю глибину свого словникового запасу. Крім того, будуть використані кілька популярних інтернет-мемів в якості підмоги. Заздалегідь попереджаємо, що в даному матеріалі всі збіги з реальними персонажами — чиста випадковість).

Також попереджаємо, що основний розбираємий у даній статті термін — «інфоцигани», не має на меті образити ромів. Походження його приписують невстаноновленому ютуб-блогеру із Росії, який таким чином порівняв замашки продавців повітря з тими надоїдливими представниками ромського народу, які чіпляються до людей на вокзалах та у інших людних місцях, з пропозиціями «позолотити ручку» та погадати, але насправді маючих за мету обдурити та обібрати наївну жертву, не давши її нічого корисного на заміну.

Незважаючи на те, що основна маса згадуваних у статті персонажів орудує у Росії, дана проблема теж актуальна і для України, оскільки наростаюча боротьба російських добровольців та порядних бізнесменів з продавцями повітря змушує останніх шукати нові «пасовища». І саме Україна є одним з самих лакомих ареалів для цієї нечісті, де вона може развернути свою шахрайську діяльність…

Ось такі питання розглянемо в статті:

  1. Хто такі інфоцигани?
  2. Як зароджувалася інфоциганщина на Русі
  3. Чому від них потрібно ховати гроші?
  4. Продавець повітря не інфоциган?
  5. На кого полюють інфоцигани?
  6. Як боротися з цією напастю?
  7. Кілька порад як стати інфоциганом

Як бачите, в кінці статті найцікавіше. Що робити, якщо ви самі вирішили стати таким мисливцем за «легкими» грошима і, при цьому, не допустивши типових помилок, які періодично зустрічаються в сфері інфоциганства.

Хто такі інфоцигани?

Сам термін інфоцигани з’явився порівняно недавно, незважаючи на те, що це явище в соціумі складно назвати якимось новаторським. І обізвали таким помітним словом звичайних інфобізнесменів. Та таким чином, що і прилип цей вислів до молодих підприємців, у яких крім інфобізнесу більше немає ніяких проектів. Найчастіше інфоциганами називають тих бізнесменів, які продають «інфошлак».

Інфошлак — це курс, тренінг або ще якась упаковка інфопродукту, яка гарантує вимірний результат після його проходження. А насправді те, що знаходиться всередині, ніяк не пов’язано з результатом, який отримає учень після проходження курсу.

З «інфо» розібралися. Але причому тут «цигани», запитаєте ви? В даному випадку це вдала метафора. Адже вони так само виманюють будь-якими способами гроші з наївних громадян, як і деякі інфобізнесмени.

Давайте визначимося, що якщо інфопродукт якісний, та ще й після проходження якого видається визнаний сертифікат міжнародного зразка, то це не інфошлак. До того ж в хорошому навчанні завжди є реальна гарантія результату і можливість повернути гроші.

«Але вся фішка в тому, що в наших широтах відповідальність за результат прийнято перекладати з тренера на учня. І це не випадковість.»

З нашого досвіду, 80% учасників подібних заходів просто нічого не роблять і тому не отримують обіцяного при купівлі курсу результату. А потім практикуються спроби звалити всю провину на тренера з поверненням грошових коштів.

У тих же США повернення грошей не є чимось незвичайним у інфомаркетингу, до речі саме так в Америці прийнято називати інфобізнес. У них протягом 1 місяця клієнт може забрати гроші, не пояснюючи причини свого вчинку. У нас же, сама обіцянка такого повернення Продавцем, виставляється як якась конкурентна перевага).

Чому це стало популярним?

Для простоти життя зробимо висновок, що інфоцигані — це такі люди, які продають марну для інших інформацію. Та ще й як продають! Адже не секрет, що за деякі курси учасники готові заплатити до десяти тисяч доларів.

Зізнаємося, що довго думали над тим, чому інфоциганщина знайшла таку масовість. І ось до яких висновків ми прийшли.

«інфоцигани частіше зустрічаються в нішах за формулою гроші-за-гроші. Працює це так: заплати мені гроші, і я навчу як заробити їх набагато більше.»

Наприклад, створивши власний надприбутковий бізнес або отримавши нову популярну професію, пов’язану так чи інакше з інтернет-маркетингом. Такі курси і прийнято називати інфошлаком в більшості випадків.

І добре, якби інфоциганщиною займалися тільки ті, у кого немає або не було реального бізнесу. Останнім часом все частіше трапляються на очі проекти підприємців з солідним стажем підприємництва в реальному світі. Чому утворилася така тенденція?

Давайте розбиратися. Якщо бачите черговий курс зі створення бізнесу, який через рік принесе мільйон, то виникає питання: з якою метою автор методики ділиться своїми напрацюваннями, замість того, щоб самому створити кілька таких проектів і жити безбідно до кінця своїх днів?

Відповідь дуже проста: навчання приносить набагато більше грошей, ніж створений реальний бізнес. І крім цього, інфоциган заздалегідь точно знає, що більшість на курсі нічого не робитимуть. Виходить, що це заробіток на одному з найбільш порочних прагнень людини: отримати щось «на халяву».

Адже по суті продається чарівна таблетка. Прийми її і буде у тебе бізнес, — говорить інфоциган. Випий червону таблетку і твоє життя вже завтра повністю налагодиться. А те, що всередині самого курсу для подібної трансформації доведеться впахувати майже кожен день, про це краще промовчати.

Інакше продажі у інфошлаку будуть низькими. Це маркетинг, дєтка).

Як зароджувалася інфоциганщина на Русі

Якщо хто-небудь вам буде говорити, що перші инфоцигани з’явилися в столиці колишнього СРСР, то можете бути впевненим, що ваш співрозмовник не розбирається в цьому питанні. Першим інфоциганом був скромний дядечко з одного обласного центру України.

Лихі “не дев’яності”

Його єдиним продуктом були книги в PDF форматі з серії про «успішний успіх». Ще в 2005 році наш товариш зрозумів, що якщо першим перевести з англійської на великий і могутній мову книги з маркетингу та особистісного зростання, то є можливість згенерувати відмінний прибуток.

Ну а якщо видати ці перекази за своє авторство, то можна стати справжнім гуру і вчити як робиться подібний бізнес своїх послідовників. ДО РЕЧІ, інфоциганеще часто порівнюють з сектантами. І ми, між іншим, нічого не бачимо в цьому поганого, адже дійсно між інфобізнесом та сектою багато спільного. Просто потрібно прийняти це як даність.

Але повернемося до теми. Вже в 2008 році інфоцигані облаштувалися у Москві. Продавали вони в основному курси про те, як стати такими ж як вони. Людьми, які заробляють гроші на міфічному автопілоті. Той період кінця нульових і відкрив більшість імен, які зараз прийнято вважати не інакше як «батьками російського інфобізнесу».

Найцікавіше, що курси, які продавалися, дійсно працювали і допомогли багатьом людям заробити свій перший мільйон доларів. Це сталося тому, що в ту пору інфоцигани просто переводили робочі західні курси по інфобізнес, і видавали все це за свою методику.

Цей процес невблаганно призвів до того, що на ринку з’явилася ціла плеяда так званих «молодих мільйонерів» до 22 років. Ніхто досі не узявся підтвердити або спростувати такі заробітки у підлітків.

Але якщо ви чуєте подібну легенду у тренера по бізнесу, то це прямо вказує на те, що перед нами інфоциган.

Майже наші дні

До середини 2015 року в інфоциганщині настала криза перевиробництва. Це коли продуктів на ринку більше, ніж можливості покупців купити що-небудь. Та Ще Міжнародні «смішні» санкції підкосили платіжну здатність любителів усякого роду навчання.

Це і стало основною причиною зниження середнього чека на інфошлак. Якщо раніше люди могли спокійно витратити від 1000 до 10 0000 доларів за навчання, то такі платежі зараз досить рідкісні. Але наші товариші і тут знайшли вихід із ситуації. Вони просто змінили стратегію свого бізнесу.

Сучасна модель інфоциганщини

  1. Чарівна таблетка на більш широку аудиторію. Тепер ліки діють для всіх.
  2. Середній чек 300-400 $ або навіть нижче;
  3. Ніякої гарантії результату. Вона взагалі не дається.
  4. Повернення коштів протягом 14 днів або тільки після першого заняття.

Ось так ми і отримали інфоциганщину в тому вигляді, в якому зараз спостерігаємо. Але думаю, що це ще не межа, і незабаром ми застанемо новий виток розвитку цього явища.

Чому від них потрібно ховати гроші?

Якщо ви відповісте, — «для того, щоб їх просто не відняли», то будете абсолютно праві. Навіть не дивлячись на простоту відповіді, ми спеціально відвели цьому питанню окремий розділ.

«Дивно, але є такі люди, які роками віддають інфоциганам свої кровно зароблені гроші. При цьому, вони не отримують хоч якусь користь від цього навчання.»

Це можна навіть назвати якоюсь залежністю, як у випадку алкоголю або наркотиків.

Серед таких «інфозалежних» людей є дійсно освічені і грамотні люди, але вони продовжують вперто вірити обіцянкам інфоциган. Наприклад, можливість заробітку 500 000 через тиждень, два, місяць, три місяці, три дні.

І якщо ви хочете пораду для такої аудиторії від нас, то потрібно ховати не гроші. Потрібно просто уникати інфобізнесменів, які пропонують вам чарівну таблетку. Вибирайте тих, хто чесно говорить про те, що потрібно дійсно багато працювати, щоб змінити своє життя.

У кожної людини є свої пороки. Наприклад, деякі охоче вірять, що якщо вони куплять курс по створенню інтернет-магазину, їх навчать як правильно робити бізнес. Слово «правильно» підкресліть. Кожен учасник вписується в інфоциганщину в надії на те, що він не допустить помилок, які до нього вже хтось зробив.

У відповіді за тих хом’яків

Звідки це йде? Всім відома фраза про те, що розумна людина вчиться на чужих помилках? Так-так, це з серії народних переконань).

Адже ми так не любимо допускати будь-які помилки, що готові принести хоч мільйон чергового іфоцигану, щоб отримати миттєвий результат. А там, за красивою рекламною обгорткою, важка повсякденна праця.

Ця щоденна робота не гарантує того, що ви не допустите ніяких помилок. Тому що у кожної людини свій досвід і його потрібно просто прийняти як є.

Ця крамольна істина доходить не відразу. Але як тільки учасники починають усвідомлювати, що в житті все не так просто і працювати доведеться, частина учасників навчання відсіюється сама по собі.

Ось і виходить, що курс може і не бути інфошлаком, але отримує негативні відгуки, аж до подачі цивільного позову до суду.

Коли прийняли рішення заплатити за таке навчання, то пам’ятайте, що через три тижні ваш рівень мотивації буде не таким сильним, як при купівлі продукту. Задайте собі питання: чи готові ви приділяти навчанню хоча б годину свого часу в день, навіть якщо сил і енергії не залишилося?

Якщо відповідь немає, то не записуйтеся в інфопроект. Якщо так, то прийміть відповідальність за свої результати в житті на себе і сміливо йдіть вперед, не боячись, що у вас щось не вийде.

Але як відрізнити інфоцигана від якісного інфотренера?

Продавець повітря не інфоциган

На просторах рунета є книга, в назві якої автор з іронією обіцяє навчити продавати повітря. По суті, це всього лише збірник кейсів учнів, які проходили навчання у автора бестселера, плюс, майже на кожній сторінці є пропозиція купити курс.

Що ж, автор дотримав свого слова: він продав повітря, як і обіцяв. Тому не можна вважати його інфоциганом в загальноприйнятому вигляді. Вся фішка в тому, що насправді інфобізнес продає не курси і тренінги, а вимірний результат для клієнта.

В цьому і полягає вся проблема даного бізнесу: коли ми пробуємо інфопродукт, то ми його вже купили. Як же розпізнати інфоциганщину до того, як записатися на курс? Спробуємо відрізнити де мухи, а де котлети.

Основні атрибути інфоциган

Легенда

У кожного інфоцигана повинна бути легенда. Всі вони пишуться ніби під копірку по одному і тому ж сценарію: з грязі у князі. Починається все з того, що було все погано, нічим було заплатити за рахунками, купити подарунок для коханої жінки і так далі.

Потім настає ще більш чорна смуга, з якої, здається, вже не вибратися. Але саме у цей момент у героя виникає інсайт, після якого в його житті все стає зрозуміло. І гроші ллються рікою, жінки починають раптом пристрасно кохана головного героя (або чоловіки, кому як), і починаються подорожі по всьому світу і …так далі.

Обіцянка

Якщо чесно, то більшість інфоциган дійсно майстри в складанні Унікальної Торгової Пропозиції (УТП). Головне правило для інфошлака: продукт повинен бути таким, щоб його хотілося купити, інакше його не продати. В обіцянці описується поточна реальність потенційного клієнта і те, що він отримає в майбутньому після проходження курсу.

Але, якщо ви бачите сильно звабливі заголовки, типу: «Купи курс за 1000 і через місяць заробляй по 500 000», то таку обіцянку можна сміливо віднести до інфоциганщини. Будьте обережні, реальний тренер пропонує більш реалістичні результати.

Регалії

А тут може дійти до смішного. Цей список — один з важливих пунктів у копірайтингу, і його дійсно потрібно добре запам’тати. Але тільки проблема в тому, що у інфоциган регалії як такі відсутні.

Ось вони і пишуть все те, що приходить в голову. Наприклад те, що перший продаж здійснили в п’ятому класі, коли продавали жувальну гумку Turbo для своїх друзів. Або інфоциган є президентом «Інституту людської доброти», хоча сам інститут — звичайний інфопроект даного підприємця.

Ну а деякі просто виставляють фото з відомими людьми, мовляв це теж підвищує експертність в очах простолюдинів).

Вважаю, що регаліями можуть бути речі, які можна дуже просто довести. Наприклад, наявність визнаних сертифікатів, успішних кейсів, соціальних підтверджень (сошиал пруф).

Нестиковки

На лендінгу (це те місце, де зазвичай розміщується пропозиція інфоциган) можна знайти велику кількість помилок. Наприклад, нестикування у цифрах, «ліві» фотографії, липові відгуки.

Таким чином, перед тим як нести гроші в инфопроект, 10 разів перевірте відгуки на незалежних ресурсах, які не належать тренеру. Можливо ви дізнаєтеся дуже багато нового.

На кого полюють інфоцигани?

Коли ми вперше познайомилися з тим, як працює інфобізнес, то не могли зрозуміти, що його відрізняє від того ж МЛМ. Гаразд, у мережевиків хоч товар є, а тут? Але одного разу, зовсім випадково, зрозуміли, що вся ця система тримається на нових людях, які приносять гроші.

Вище вже дещо згадано, на яких емоціях грають інфоцигани, коли намагаються продати свій продукт. А крім цього, вони знають свою цільову аудиторію, своїх покупців в обличчя. Давайте розглянемо хто ж ці люди.

Аватар клієнта інфоциган

  1. Бажання заробітку через інтернет
  2. Хоче заробляти непристойно багато з будь-якої точки світу, не відвідуючи офіс
  3. Зміна свого теперішнього оточення на багатших знайомих. Якісно новий нетворкінг.
  4. Постійне прагнення до самореалізації і особистісного зростання.
  5. Хоче вирватися з боргової ями, заплатити за кредити, купити нову квартиру
  6. Ну і куди ж без бажання мати бізнес на автопілоті або стабільний пасивний дохід.

Список виглядає досить жорстким, адже практично кожен з нас, може потрапити в цільову аудиторію інфоциган. Але не варто впадати у відчай, адже трохи вище ми дали деякі рекомендації, як відрізнити інфошлак від якісного інфопродукту.

«У прагненні заробляти більше грошей, «особистісно» розвиватися або отримувати пасивний дохід, нічого поганого немає. Більшість людей так чи інакше можуть віднести себе до даної категорії.»

Але існує чітка відмінність тих, хто ведеться на інфоциганщину і тих, хто спокійно обходить цю справу стороною. Відмінною рисою людей з другої категорії, є стійкий імунітет до «чарівної пігулки». І крім цього, вони вже самостійно щось роблять в реальному світі, щоб досягти поставлених цілей.

Тепер, при покупці інфопродукту, завжди задавайте собі питання: ви купуєте покрокову зміна своєї особистості шляхом планомірної роботи, або чарівну пігулку? Упевнені, що правильна відповідь для Вас вже відома.

Як боротися з цією напастю

Давайте поміркуємо, хто повинен контролювати діяльність інфоциганів. Перше, що спадає на думку — держава. У тих же США існує окрема законодавча база, яка регулює діяльність інфомаркетологів, а також захищає права споживача.

Але в країнах колишнього радянського союзу існує дуже багато законодавчих лазівок, які використовують наші товариші. Погодьтеся, що спокуса використовувати недосконалість законодавчої бази занадто велика, адже інфобізнес не потрапляє в жодну з категорій за КВЕД.

У будь-якому разі, якщо ви раптом стали випадковою жертвою інфоцигана, який не хоче віддавати назад грошові кошти, то допоможе тільки один шлях.

Як повернути гроші

Потрібно чітко переконається в тому, що обіцянки перед продажем не відповідають тому, що ви отримали. Наприклад, якщо було обіцяно 20 уроків, а ви отримали 15, то це є грубим порушенням з боку продавця.
Подати позов до суду за місцем діяльності інфоцигана. Якщо ви живете в іншій країні, то з цим можуть виникнути певні труднощі. Потрібно буде проконсультуватися додатково з юристом.
Шукати однодумців. Слід визнати, що одного вашого позову може виявитися недостатньо. Але, якщо таких звернень буде багато, то правоохоронним органам доведеться ворушитися в бік вирішення вашої справи.

Начебто все просто, але є одна деталь, яку варто враховувати. І вона стосується пункту 1.

«Це означає, що якщо ви отримали весь обсяг того, що вам обіцяли, але не виконали всі завдання, то це не буде причиною повернення грошей.»

Якщо вам розповіли що і як робити, а ви з різних причин цього не робите, то це проблема не в якості курсу, а у вашій прокрастинації. З цього випливає парадоксальний висновок: щоб довести, що курс або тренінг є інфошлаком, потрібно виконати всі завдання, які містяться в ньому.

Кілька порад як стати інфоциганом

Ми не хочемо розкривати деталі того, як люди стають на цю сторону барикад. В статті досить детально розібрано те, як діють інфоцигани. Напевно, що цього більш ніж достатньо.

Але ми віримо в те, що інфобізнес може бути якісним і позитивним. І у нас є досвід проходження дійсно добротного навчання, яке змінило життя на краще. Тому давайте розглянемо не те, як стати черговим інфоциганом, а те, як бути підприємцем, який поставляє кращі рішення на ринку освітнього бізнесу.

Шлях героя

Не женіться за мільйонами

В інфобізнесі можна працювати як на коротке, так і на довге плече. Перший варіант дає можливість по-швидкому зрубати грошей. Багато починаючих підприємців жадають піти цим шляхом. Адже по суті не потрібно паритися з приводу якості продукту.

Здається, що все просто: зробив лендінг, наобіцяв золоті гори і справа в капелюсі! Але коротке плече дуже швидко закінчується: вас може спіткати хвиля негативних відгуків і тим самим занапастити розпочату справу.

Граючи на довге плече, ви досягаєте значно більшого ефекту. Так, це трудоємко і потребує величезної кількості уваги з вашого боку, але це єдиний правильний шлях в інфобізнес. Так, у цій сфері вирішують довгострокові довірчі відносини між клієнтами і продавцем.

Виконуйте свої обіцянки

Зробивши запуск нового продукту, є варіант, що за незалежними від вас обставинами ніхто з учасників не зможе отримати результат. Якщо це так, то чітко тримайте свою обіцянку і виконайте повернення грошей, якщо це було обумовлено заздалегідь.

Крім того, якщо ви обіцяли провести 20 живих зустрічей у вигляді тренінгу, то обов’язково відпрацюйте таку кількість заходів, навіть якщо в якийсь із днів вам просто хочеться валятися на дивані і тупити новий сезон серіалу «Мільярди».

Постійне відшліфовування

Навіть якщо ви зробили крутий продукт, то це не значить, що тепер можна сидіти на одному місці рівно і пожинати плоди своєї праці. Доведеться постійно вивчати ринок і відстежувати найкращі рішення в обраній ніші.

Одне з наших переконань звучить так: у світі вже є краще рішення для будь-якої конкретної задачі. Важливо його знайти і показати своїй аудиторії. Розвивайтеся і шукайте найкрутіші зразки для ніші, в якій ви працюєте.

Віддавайте більше

При грамотному складанні офера проблем з продажами бути не може. Набагато складніше надати якісну послугу. Часто інфобізнесмени обіцяють набагато більше, ніж потім віддають у ході навчання.

«Робіть навпаки, контрінтуітивно: обіцяйте менше, ніж збираєтеся давати. Ця стратегія дозволить відразу виділитися серед конкурентів. А далі запрацює сарафанне радіо і вас почнуть просто рекомендувати задоволені клієнти.»

Сарафанка — відмінний трафік, який носить рекомендаційний характер. Але не єдиний, адже бувають абсолютно несподівані місця, де він може водитися. Завжди озирайтеся по сторонах, можливо поруч з вами невичерпні джерела трафіку для вашого інфобізнесу.

Знати хто такі інфоцигани і що їм треба, зобов’язана майже будь-яка людина, яка робить покупки в Інтернеті. І дана стаття буде Вам відмінною підмогою, як не нарватися на черговий інфошлак, що видається за якісний продукт.

Якщо дана стаття принесла вам користь, то поділіться нею зі своїми друзями у соцмережах. І поставте 5 зірок або трохи нижче) Це буде зворотним зв’язком для нас при написанні наступних матеріалів.

Також будемо вдячні за висвітлення діяльності інфоциганів в Україні. Діліться інформацією у коментарях або відправте свою історію на email info@chargeback.com.ua. Анонімність гарантуємо.

Чарджбек UA
Добавить комментарий

  1. Оксана

    Дякую, дуже цікава стаття. Було б чудово додати кілька прикладів таких людей. Як от Орест Зуб зі Львова. Продає свої «інфопродукти», пише книги і проводить конференції про успішний успіх. А сам не має ніяких здобутків, кар‘єри і визнання. Вихваляється кількістю підписників і заробленим мільйоном гривень, ніби це є показником хоча б якихось досягнень, які мають цінність в реальному житті.

    Ответить
  2. Василь

    Цікаво, в який спосіб цей Орест Зуб отримує оплату зі своїх ошуканих клієнтів? Та чи укладає договори з ними? Я кщо хтось постраждав від дій інфоциган, звертайтеся, допоможу.

    Ответить
  3. Манфред

    Інфоциган в Україні зараз багато. Орест Зуб дуже схожий на інфоцигана

    Ответить
ОБРАТИ МОВУ »
Серафинит - АкселераторОптимизировано Серафинит - Акселератор
Включает высокую скорость сайта, чтобы быть привлекательным для людей и поисковых систем.